On My Mind Now | 20 Sep



1. Birthday Girl | No próximo Domingo é o meu aniversário e eu mal posso esperar. Sou daquelas pessoas super obcecadas com o aniversário, é o meu dia e eu deliro mesmo. Além disso, a minha mãe faz bolos fantásticos e o meu bolo vai ser o bolo mais lindo e perfeito de sempre, ahaha.

1. Birthday Girl | Next Sunday is my birthday and I barely can’t wait for it. Really, I'm a super obssessed girl with my birthday. Also, I can’t wait for my birthday cake, my mother is a cake designer and my cake is going to be the most gorgeous cake ever, ahaha.



2. Zara Baroque Inspired Skirt | Esta saia é mesmo A saia. Preciso dela para o meu Inverno, é lindíssima e veste perfeitamente no corpo.

2. Zara Baroque Inspired Skirt | That skirt really is THE skirt. I just need it for the winter, it’s gorgeous and fits so perfectly!

3. Obssession YSL | Não consigo parar de pensar neles, estou verdadeiramente obcecada e preciso deles! Oh Zara e amigas acorda, eu preciso de uns sapatos YSL inspired.

3. YSL Obssession | I can’t stop thinking about them, I’m really obssessed and I need them! Oh God, wake up Zara I need some YSL inspired shoes.


4. Desire for a Cape | Eu quero e preciso mesmo de uma capa! É assim tão difícil para as nossas lojas do dia-a-dia fazerem uma capa!? Já à algumas estações que as capas desfilam para os grandes designers de moda, mas em Zara’s e afins nem vê-las, ou então nunca são suficientemente tchanan! A sério, façam-me um favor e desenhem capas para eu me deliciar.

4. Desire for a Cape | Really, I need and want a cape! Is it that difficult to our usual stores to make a cape!? Capes were already present in the runways some stations ago but Zara store did not invest on it or the ones that they have aren't sufficiently tchanan! Seriously, make some capes for me to fall in love with.


5. Anna Dello Russo for H&M | Amo amo amo todas as pulseiras desenhadas por Anna Dello Russo para esta colecção! As minhas preferidas são mesmo a da zebra, a do crocodilo, e a serpente dourada. Mal posso esperar, é a colecção especial da H&M que até hoje mais me empolgou.

5. Anna Dello Russo for H&M | I love love love all the bracelets made by Anna Dello Russo for this collection! My favorites are the zebra, the crocodile, and the golden snake. I can hardly wait for this special collection for H&M which is the one that most excited me until today.




1 comentário:

We love your words. <3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...